Google Analytics Archive

Měříme web se subdoménami v Google Analytics

Google Analytics bez úpravy měřicího skriptu ani neumí pořádně měřit chování uživatele napříč subdoménami. Analytics to vůbec neřeší a přistupuje k subdoménám jako k samostatným webům. Výsledkem jsou téměř nepoužitelné statistiky. I v tomto směru přišel nedávno Google s novinkou.

Je to tu: Google Analytics API

Google na svém blogu před chvílí oznámil spuštění dlouho slibovaného a očekávaného Google Analytics API. Google Analytics API nabízí možnost propojení dat z webu s interními statistikami prodejů apod. V rukách šikovných vývojářů se z tohoto nenápadného rozšíření může stát velmi silný nástroj. V nepovolaných rukou možná i další bezpečnostní riziko. Google poskytl API už

Brzdí Google Analytics načítání vašich stránek?

Zejména na samotném začátku a tak dva roky po něm měl Google Analytics velké problémy s rychlostí načítání. Jak je tomu dnes?

Známá „bezpečnostní“ chyba Google analytics

I když se dobře staráte o to, kdo má přístup k vašim statistikám, nemusí to stačit. Google Analytics má takovou jednu nepříjemnou vlastnost naplánovaných e-mailových reportů. Ty totiž chodí i poté, co uživateli odepřete přístupová práva k vašim statistikám.

Rychlejší práce s profily v Google Analytics

Používáte-li v Google Analytics účty s více profily, pak už jste si také párkrát řekli.: "To to ten Gůgl nemůže udělat, abych nemusel po přepnutí profilu znova nastavovat datum?" Tentokrát mě nevyslyšel mocný Google, ale Erik Vold z kanadské partičky VKI studios ještě dříve než mi to začalo vadit.

Nula návštěv u klíčového slova (GA)

Čas od času se někdo zeptá, jak je možné, že se v Google Analytics objevují zdroje návštěvnosti nebo klíčová slova, u kterých je nula návštěv a někdy dokonce i konverze či transakce. Kde se to bere?

Jak najít nové zdroje návštěvnosti v Google Analytics

Už zase přišel dotaz, jestli jde v Google Analytics nějak snadno zjistit, zda přibyly nějaké nové zdroje návštěvnosti nebo klíčová slova. Ještě včera bych to řešil exportováním dat za 2 období do Excelu...

Klíčová slova z Firmy.cz do Google Analytics

Google Analytics není příliš dobře připravený na české prostředí a kdo to s marketingem v českých vyhledavačích myslí opravdu vážně, musí si měřicí kód trochu poupravit. Standardní postup ale nejde aplikovat na všechny vyhledavače.

„Chyba“ v týdenním přehledu v Google Analytics

KPI graf je snad v každém Google Analytics reportu a jdou s ním dělat divy. Vedle dalších zajímavých vychytávek je zde (asi i díky velkému nátlaku komunity uživatelů) možnost zobrazit data nejen po dnech, ale i týdnech a měsících, jenže...

Google Analytics 50 000 a dost

I Google Analytics je služba, která má své hranice a měří jen vocamcaď pocamcaď. Na hranice ale narazíte snad jen v případě, že máte opravdu velký web a rozhodně, pokud máte velkou návštěvnost.